tirsdag 6. januar 2009

"lille lilla" lever!!!!!!

Her er navnmerkene mine!




...og her er den 1."lille lilla" buksa mi!
og overraskende nok er den lilla........
Denne buksa er sydd i str 74 til Emmeline
og er lik ei tidligere sydd til Aurora i str 86,
unntatt i livet. Denne buksa har høy ribb
i livet,mens Aurora sin lagde jeg med
buksestrikk.
Her har jeg sydd på "lille lilla"nederst på
beinet,men tenker nok å sette det på i
baken(i livet altså)eller kanskje litt
forskjellig,litt søtt at det synes også!!!
Emmeline måtte
prøve buksene
med det samme
de var ferdige!!
De satt perfekt,
men ribben på
beina ble litt vide
for henne,men de
holder seg over
foten,og med sko
på var det helt topp!
Emmeline begynner
å bli kjempe god til å gå,
kanskje slår hun
Mathias sin rekord,
som var akkurat på
1 års dagen sin????
i såfall har du 11
dager igjen
Emmeline-mor...........
for da blir du 1 år!!!
Huff som tida flyr.
Aurora,Mathias og
mamma holder på
med gave til deg,
hemmelig,
hemmelig
hemmelig!!!!
-smurfen vår Emmy!



3 kommentarer:

hildeh sa...

Hei! Så flink du er til å sy. Hvor har du fått tak i de navnemerkene? De var kjempekule. Jeg venter på stoff i fra S&S:-) Snakkes! Klem fra Hilde Halvorsen

elin sa...

SÅ GØY AT DU ER PÅ BLOGGEN!!!HAR DU DIN EGEN BLOGGSIDE OGSÅ KANSKJE?HADDE ISÅFALL VÆRT GØY Å KIKKE INNOM PÅ DEN!!!!!NAVNMERKENE ER FRA SVERIGE,:
www.minanamnband.se
Det var cathrine som tipset meg....
så du venter på stoff du også!gleder meg som en unge til å få det som er bestilt til meg og cathrine også,da blir det jul igjen!!!!hva er det du syr??jeg er helt på nybegynner men har mange ideer om hva jeg vil.....noe blir bra ognoe ikke så bra,lærer hele tiden og det er spennende!!!
kanskje tida er inne for å starte vår egen lille syklubb????hadde jo vært koselig!!!
snakkes!
klem igjen fra elin

hildeh sa...

Ja, utrolig gøy dette. Må visst få meg en sånn blogg:-) Jeg syr kjoler,ballongbukser og skjørt. Prøving og feiling her og.Tror jeg må få meg navnemerke jeg og. Har sansen for sånn:-) Syklubb hadde vært topp:-) Klem