torsdag 29. januar 2009

en "lilla"innedag


I dag har jentene hatt feber,og det har vært
mye "byssing", bæring, snott og tårer..........
Den lille1/2 timen de sov så søtt , fikk jeg sitte
litt med ullvesten til Emmeline- ja,lilla igjen!
Den er strikket etter samme mønster og
størrelse som den til meg,bare i sandnes-
alpakka som er mye tynnere enn alfagarnet.
Det ser ut til at den blir helt perfekt på
målene til henne!
Min vest har jeg allerede brukt flere ganger,
og det var en"typisk meg"vest vil jeg påstå!
ikke bare av utseende,men også framgangs-
måten:tykk bambusrundpinne på hele vesten!!
og det gikk superfort å strikke den,og vips er
den til å bruke(uten mye montering!!!Dette liker
jeg!!!Brukte bare 5 pinner på armene-overkommelig!
Og når det først gikk i lilla.....passet det jo
bra med lilla-tekrus med lilla blåbærte fra
shine-nam-nam-nam -og så blir vi ikke syke
av å drikke denne sies det.........gjelder å tro
sinnsykt godt på det tror jeg,for jeg er
grumsete i halsen...........



Ingen kommentarer: