torsdag 6. november 2008

nøstebarnboka er virkelig til inspirasjon!!!!!

kunne strikket det meste der ja..........men det tar tid å strikke også!!!


Har enda til gode å strikke med nøstebarn-garn,holder meg enda til sandnes alpakka og mini alpakka!er veldig fornøyd med det og fargene er så fine!!går mest i lilla her om dagene.......


Voksejakka med hette ser jo veldig fin ut,og enkel å strikke!!!Den må jeg nok lage 2 like av i lilla tenker jeg,og så trenger de votter,og sjerf og luer og det meste av det tror jeg at jeg finner oppskrift til her i boka!!!!!!




her jeg igang med ribbestrikka ullbukser, i en slags "litt skitten"-lyseblå farge,som er fin til lilla selvfølgelig...........denne buksa er beregnet til aurora,ca 2 år i størrelsen,men lager nok en til emmeline også tenker jeg!
har lyst å lage noen små ullvester i ribb også,men i lys lilla eller syrin-farge på de!!!!Dette er gøy!!!

Ingen kommentarer: